tirsdag 1. februar 2011

KANONHELG.. me ett lite unntak


Ja så var jg kommet noenlunde til hektene etter ei mer el mindre søvnløs helg. Tove og jg kom til Sætra rundt 12.30 fredag. Ble mottatt av to herlige damer, Randi og Siw Anita, samt flere andre som alt var kommet frem.
Sistnevnte bar inn alle pakkenellikene mine og redde opp senga. Jg hadde seff klart å pådra meg låsning igjen og gikk som ei krykke. Mye smerter helga gjennom, men hva gjør det med så mange flotte damer. Takk for all glede dere meg ga!!!!!
Scrapping hele helga, avbrutt av sykedeliske latteranfall, gode historier og ikke minst nydelig mat. Vant til og med en flott pakke for en lo jg laget i fargene lime, gul, turkis og svart.. bilder kommer i neste blogginnlegg.
Den storsinna gleden i mitt hjerte ble brått avbrutt av fæl telefon at pappa var innlagt med blålys lørdags kveld. Fikk pratet med han, så jg fikk roet meg litt ned, selv om jg ikke var i seng før over 5 på morgenen... fikk jo gjort mye alene der jg satt.
Vell hjemme kom neste sjokkbeskjed at farmor ble kjørt i hui og hast med utposning på åre i venstre hjernehalvdel... Åherrejessu, vil jo ingen ende ta dette her. Så nå går jg her og venter og venter. på utfallet!!

3 kommentarer:

  1. tusen takk for en knallkjekk helg :) jeg håper farmor blir frisk igjen og kommer hjem til dere igjen:)

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for trivelig helg, kjekt å treffe deg!
    Håper det går bra med din far og din farmor!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for sist! Kjempegøy å treffe deg. Håper det går bra med både deg og dine!

    SvarSlett