fredag 11. februar 2011

FREDDAN...





















Alt vært oppe to timer og nyter allerede dagen. Timene fyker avgårde
når du legger inn bilder, redigere og ska bare, ska bare. Sånn ca 11 min igjen av opplastingen av bilder,så da rable eg ned litt i bloggen.
Va vell litt sånn der nyttårs forsett det, tenke eg. Og siden det da er kort tid sia vi gikk over t 2011, må eg vell klare å holde meg litt i skinnet ennå??? He he
Tenkte faktisk nå at jg ville publisere litt av mine kreasjoner fra de siste uker.
Har blitt en god del kort nå, e jo inni en skikkelig stim.
Her er alt fra bursdag-bryllup-bare en liten hilsen og masse mer!




9 kommentarer:

  1. God morgen til deg og...
    Det var ei flott samling kort.Kule dei med bue i lukkingen.

    SvarSlett
  2. oj oj oj her har du jammen meg produsert litt av en kortsamling :)
    mange forskjellige og flotte kort :)
    ønsker deg en herlig helg;)

    SvarSlett
  3. Skal si du har vært produktiv , og så mange flotte kort!
    Ønsker deg en riktig god helg! :)

    SvarSlett
  4. Du er så produktiv Bente at jeg blir helt stum....eller det kan vel ikke jeg klare....men....utrolig mange flott kort du har laget:D Håper du får en fin helg vennen;)

    SvarSlett
  5. mange fine kort Bente, god helg!!!!!!!

    SvarSlett
  6. Jammen he du vor produktiv Bente. Kjempemange flotte og stilige kort fra deg. Klem bente

    SvarSlett
  7. hei igjen, å takk for koselig scrappe dag/kveld

    SvarSlett
  8. Oi oi, ja dette var jammen litt av en kortstim! Og så mye flotte kort!!! :-)

    SvarSlett
  9. Nå blei jammen eg stum av alle dei koselige kommentarene.. tusen takk dere alle sammen. Ska snart få¨oppdattere bloggen litt, ikkje så flink, men prøve så godt eg kan

    SvarSlett