tirsdag 20. oktober 2009

Ja e det ikkje ei fine tid.... høstver uten regn. Dagen he vært noe rar og ubrukelig... Hadde liksom hele dagen for mine føtter da jeg sto opp i morges, men så kom beskjeden at min svigerinne va alvorlig sjuk å var kjørt til Sus....



Så da gikk dagen opp i bare vas.. el rettere sagt jeg brukte den på de menneskene som betyr noe og som jeg er glad i. Tok først turen med Annki og Bjørn Rune t Brygghuset og tok en kaffe. Så handlet jeg for broder og var hos han og barna til jeg måtte hjem å lage middag....






Resten av kvelden brukte jeg flittig til rydding av og planlegging av fremtidige scrappeprosjekter. Fikk jo oppgave av min tantonge Simen om å lage skattekiste.. så den er nå lagt av og dette skal jeg hente i mårå...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar