søndag 4. oktober 2009

Definitivt HØST (me store bokstaver)

Ha aldri sett på maken for ett vær... he nå vært oppe sia sju (ska en få mye ut av dagen, MÅ en opp tidlig) selv om det er søndag....
Det har blåst og regnet i ett sia jeg sto opp, ser flyvende objekter, å da mener jeg ikke ufoer Men ting som for ei lita stund sto fredelig og i ro på terassen min. Det være seg askebeger, bord, regncape (skulle vaske bort ølla på dem etter kim larsen konserten) men i stedenfor tok de seg en flyvetur. Blomstene har visst også fått vinger, hehe.
Som du ser er de to forrige dagene og nettene med frost bare en påminnelse om hva vi har i vente, for det er nemlig alle høststormene som ligger og venter på tur. Smøre oss me tålmodighet og kle oss i regntøy er vell de beste tipsene nå.

Well, ellers har denne formiddagen blitt benyttet til å lagre div bilder, tekster og stempeltegninger til kort og lo'er... å sånn tar tid. Men nå er det gjort en gang for alle og de ligger der og frister... he så lyst å lage kort at eg e heilt sjuk. Men har eg å ann Raimond ei helg sammen så må me jammen nyte den i lag. Så eg får heller satse på andre lyster.. hehe

Men nå er tiden ine for å åynte seg litt og dra til pappa hvor det venter et deilig nysteik lammelår til oss allesammen, store og små i familien mong

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar