lørdag 3. november 2012

Har som nevnt tidligere vært på MAKEUP SKOLE med Makeup artisten Cecilia Linden.. En svensk dyktig kvinne som lever og ånder for å lære oss vanlige dødelige litt teknikker... Bakgrunnen for kurset var at Matthildur/Niklas villoe vi skulle vite litt mer ift make up, samt bli mer selvsikker, trygg og ikke minst lære oss noen teknikker... Etter endt kurs ble da våres oppgave igjen å gå ut å lære fra oss til resten av konsulentene våres.... Som sagt så gjort. Vi hadde to dager fra 17-22 hvor vi først pløyet gjennom alt av teori før modellene kom. Så var det tid for "øvelse gjør mester" Her er ei av "mine" sitt resultat med info om produkter brukt!!!! Avera v/ Forhandler Christina Simonsen Min kjære mamma satt modell da jeg skulle på makeup kurs med A´vera... Jeg har brukt A´vera sine makeup produkter av serien UniQue. Art.nr: 2801 All in one cleanser – 249,- Art.mr: 2930 Concealer 3 in a pot – 199,- Art.nr: 2933 Foundation natural look makeup – 270,- Art.nr: 2943 Bronzing pudder Rhodos – 230,- Art.nr: 2871 Leppestift Sardinia – 179,- Art.nr: 2981 Kajal Elinor (grå) – 99,- Art.nr: 2990 Maskara Svart – 150,- Art.nr: 2963 Øyenskygge Gambia (lys & mørkegrønn, glitter) – 145,- Art.nr: 2905 Pudderbørste – 99,- Art.nr: 2970 Øyenskygge Texas (brukt på øyenbryn) – 145,- Art.nr: 2800 Take off makeup remover – 179,- SJEKK FORSKJELLEN!
Må bare avslutte med å si jeg er stolt av denne konsulentens arbeid. En ser her tydelig at hun har fulgt med i time...og til modellen!! KANONFINT, takk fro at du stillte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar