mandag 21. november 2011

DYTT.NO

Ja så trene og trene me då.. ja fø eg ska gå frå Bergen t Oslo før 12.desember. Hemeldt meg på en slik gruppe i revmatikeren slik at det ska gi meg et dytt i raua.. å det gjør det til gangs. Eg går og går.. og nærmer meg målet med raske skritt c",)
Var derfor så syyyykt kjekt å åpne pakken som den snille postdamå okka hadde lagt neri MIN kasse...

En liten førjulhilsen fra Irene sto det.. å se k eg fekk.. e så krye så en hane.. tenk sottelade å film!! Å skilte passe jo sååå utrulig bra t meg... ska jammen få hedersplass i det nya huse så forhåpentligvis dokke opp i løpet av neste år..
TUSEN TAKK GOLLE VENNEN MIN IRENE

1 kommentar:

  1. For en herlige pakke du fekk!

    Ska sei du e flinke å gå!!

    Håbe du har en fine tirsdagskveld!

    Klem, Anne Jorunn :-)

    SvarSlett