tirsdag 4. januar 2011

GODT NYTTÅR..

Alle mine scrappevenner vet hva scrappetørke er og at det er en ufysen sykdom. Jg har som dere alle sikkert har fått med dere hatt bloggtørke. Oktober, November og Desember fløy avgårde i en syk fart. Aldri opplevd maken.
I Oktober var vi med familien Brådli på Rally i Vikedal... mesterskap hvor Jonny tog heim alt. Kuuult.



November fikk med syk trang t mykkje lys og mykkje varme. Dro likegodt t Fuerteventura i to uker. Vellykket uspesifisert reise. Deilig vær, temp og plass. Akkuratt passe for oss som sku slappe off litt!






Desember kom med brask og bram og de to første uker hadde jg stand/Bu i julebyen Egersund hvor salg av Avera og kort sto for tur.. Og er nå i etterkant storfornøyd med resultat. Temperaturer fra -4 til -16 ga oss en kald, men utrolig flott opplevelse!!
Utenom dette har jg puslet med kort og oppnådde til slutt 300 kort i tråden min på scrapping.no. Litt småplukk fra tråden.............




4 kommentarer:

  1. Kjekt at du er ferdig med scrappetørka nå.....
    flotte kort og ser at du har vore på ei av mine favorittøyer.... med dei herlige dyra ....Legger meg til i bloggen din ...jeg.

    SvarSlett
  2. Godt nyttår Bente, sååå koselig å se deg her.. å velkommen som følger. Ska prøve å oppdatere. Må nok ta meg sjøl skikkelig i nakken!! He du blogg???

    SvarSlett
  3. ja, nå var d jammen på tide me ein oppdatering ifrå dg ja he he hehe mange flotte bilda du he toge :)

    SvarSlett
  4. Heisann, så mye fint du hadde her da. Herlige bilder og nydelig kort. Ha ei fin helg. Anita

    SvarSlett