torsdag 29. juli 2010

Ett lite tilbakeblikk i min scrappeverden

Litt sløv med å legge ut mine "kunstverk" her. Egentlig en skam, da det er dettte jg elsker å drive med.. legger derfor ut ett knippe i dag. Dette er kort laget på bestilling og ellers laget fordi eg bare mååååå. E jo så knagande kjekt dettan at alle med ledig kapasitet burde prøve dette. Ja vell og merke ikke de kiiiipe, da dette er en hoppy som sluker peng...
Må vell legge inn kommentarer om det frister... c",)

















4 kommentarer:

  1. så mange flotte kort du har fått laget:)goe du e:)

    SvarSlett
  2. Her har det jo vært storproduksjon hos deg : )
    Jeg har endelig fått gjort noe med utfordringen ...............
    Jeg klarte til slutt å finne en del positive ting om meg selv, rart det der, for det er mye lettere å finne det du skulle vært flinkere til ....
    Ha en fortsatt fin sommer!!

    SvarSlett
  3. for en produksjon!!!! kjempefine kort!!

    SvarSlett
  4. Takk alle sammen.
    Sivic.. ja vanskelig å sei någe flott om en sjøl,men om en graver dypt vet en godt det er mye positivt...........

    SvarSlett