søndag 14. mars 2010

Stortreff på brusand

Tuuuuuuuuuusen takk til kjellaug for sykt bra oppvartning og knall kjekt treff. Er någe av det jillaste eg å Tove he våre me på. Me storkoste okke og komme mer en gjerne igjen.
Traff en hau med flotte kreative og positive damer fra egersund i sør t stavanger, sola andre vei...
Kaker, snop, brus og kaffe ble servert når vi kom... i kveldinga kom de trillende inn med en stor velluktende gryte med tacoinspirert gryte, chips og deilig salat. Gu for noen rivjern.
Nå fikk vi så god oppvartning og varm vellkomst at vi mer en gjrne vil gjøre gjenngjeld og starter derfor opp planlegging av stortreff her neste uke. Håper da det vil passe for MANGE så kjøre me 12 t 24 her også!!!!
Eg glede meg allerede.

2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig,dokke va jo så trivelig å ha på besøk så velkommen igjen.
    hejedud,he isje slutta med fliringa endå....LOL

    SvarSlett
  2. Hei på deg og takk for sist !!
    Så koselig at du fant bloggen min, så jeg kunne få titte i din : )
    Liker godt mottoet ditt om livets øyeblikk, fint!
    Ønsker deg ei flott og kreativ helg!!

    SvarSlett