fredag 5. februar 2010

Helvetesuka....

Å hoi å hoi for en uke. Har ligget mer eller mindre horisontalt siden mandag.. med SPYSJUKA, kombinert med diarem hodepine og høy feber.

Å være sjuk er bare fornavnet... minimalt med søvn på nattestid, spye, diare, masse en skulle ha gjort, kiropraktortime, fysio, møte med nav, møte med sjefen.... Huff ja alt gikk fløyten.
Nå er det freddan og jeg håper på en helomvending ift min helsesituasjon. Tru nå det hele er på retur, så for første gang på 5 døgn har jeg lurt i meg 2 skorper og enn så lenge klart å beholde dem!!

Hold ut med meg... nye kort kommer og er rett rundt svingen, ang lo'er så venter jeg fremdeles på bildene jeg har bestillt!!! Å når de kommer ja da blir det gang i sysakene..



Riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar