mandag 8. april 2013

NYTT FRA MEG IGJEN.....

Hatt ei vond ri i dag med hauavis av baking og redigering/innlegging av bilder på data. Jeg er dom mange av dere andre; jobber best under press.. Derfor ble det 2 deiger med matmuffins Som forøvrig jeg aldri har hørt om eller smakt før... Spennende og ja de smakte godt!!! Ellers ble det jammen men en brownie med touch av lakris og sjokolade samt en sjokoladekake med jordbærtopping og marshipanlokk... sistnevnte er ikke lagt på enda da den skal stå å godgjøre seg før siste finishen Vell ferdig med dette ringte det på døren og jammen sto ikke den kjekke DHL mannen med mer arbeid til meg.. 2 stufulle esker med Averaprodukter som skulle merkes og pakkes.. Juhuuuu, gi gass!! Tilslutt fikk jeg nå lagt inn litt bilder av diverse kort laget de siste månedene... he liksom bare glemt å legge inn og ikke minst publisere... JAJA bedre seint enn aldri.. Her er jaffal litt innbydelser. Først en 50 ÅRS DAG som skulle feires, så konfirmasjon tema: LEGO og til slutt konfirmasjon tema: MIXEPULT.. MUSIKK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar