fredag 15. april 2011

Dagen derpå..

Ja det er 15 april'11, altså dagen etter min 35 års dag. Alt begynte så flott i går, med en energi og et pågangsmot av skjelden sort. Gikk på jobb og innimellom all arbeidet svingte jg jammen sammen noen muffins t de flotte kollegaene mine, samt en vaskehjelp som forvillet seg inn.. he he. Heldige med den GunnTove.
Pluselig som lyn fra klar himmel satt hodepinen... å giiiid. Så sykt så sykt. Heiv innpå paraceth, ventet 20 min men da det bare ble verre måtte jg ty til Relpax. Takk til kvalme og di....
Jg pakket sekken og tuslet meg hjem fortere enn svint. Til sengs med vifta i taket som beste venn og blendings rullegardinet som neste beste venn ble jg liggende sånn ca 2.5-3 timer.
Opp måtte jg jo da jg hadde bursdag og ventet folk.. men det gikk nå ikke så bra, jg ble liggende på sofaen med dundrende hodepine og en altfor godt utrustet luktesans, så alt va jo bare pyton.

Nå sitter jg i godstolen med 30 tømmermenn godt plantet i hode, skodde utenfor som herjer villt i kroppen og ellers massevis tanker i hode om alt som skulle vært gjort rundt meg. Jobben kl 15 blir det ingenting av.. nytte ikkje.

Får hvile og hvile slik at jg klarer å ta turen t Inger og hilse på de flotte damene som kommer dit i kveld,,,
Gleder meg til Raimond og Sara kommer.. da er vi atter fulltallige igjen!! Så nå gjenstår det bare å ønske dere god helg.

2 kommentarer:

  1. uff da,,,ikke en slik bursdag man vil ha nei...håper du blir fort bra igjen,,snakkes kanskje hos inger ikveld da...god bedring ihvertfall..klem

    SvarSlett
  2. nei og nei.... håbe du komme dg og at du blir goe ijen :) håbe du klare å ta ein raske men goe tur opp te okke:)

    SvarSlett