torsdag 27. januar 2011

DEPPER LITT

ja som overskriften sier... Gledet meg nå i lang lang tid t å dra på Hyttetur t Sætra sammen med 15 andre. Nå spøker det stort for turen, i og med at eg klarte å få meg et sykedelisk kink i ryggen i går ettermiddag. kjentes ut som halve korsryggen ble revet ut og omplassert stort der bak. Ja ja chill up... finnes mye kjekkke medisin, så får STIVE meg opp på noen av dei, så klare eg vell å v me. Dettan kan eg jo ikkje gå glipp av.
SÅ derfor e det total avslapping nå i kveld, så ser me om litt fysio i morgen hjelper. Se det, der va humøret bedre, godt å få det ut av og til. Hi Hi

4 kommentarer:

  1. Å Bente da!!!!!!! typisk din flaks da. Men vi skal stelle godt med deg vet du; ...og du får ta med slikepysjen hi hi

    SvarSlett
  2. Veldig kjekt at du klarte å bli med! Vi måtte jo ha en brannvakt hehe! Veldig koselig å bli kjent med deg og resten av gjengen fra Egersund! :)

    SvarSlett
  3. Ja eg klarte det.... Anne Jorunn Takk det samme

    SvarSlett