torsdag 17. juni 2010

Soool og sommer (og vind da..)

Vi kan i dag skilte med 17 juni... tiden FLYR. Ja og vi med den. Nå begynner det skikkelig å reire seg etter den tragiske kolapsen i ryggen. He gått og gått nå i ett par uker..og jammen har det gitt resultater. Er nå nærmest som før kolapsen, med unntak av kloa i ryggen når jg løfter eller gjør noe som er litt for tungt for meg i skrivende stund.
Som sikkert alle vet er det jo noe i oss mennesker som gjern evil og dte er svært så ofte vanskelig å kunne holde seg borte fra vanlige gjøremål som Må gjøres. Så fra tid til annen ender det jo i litt smerter her og der, noe vi også må tåle.
I går var jg hos lege og ble da sykemeldt til og med neste søndag... så nå skal jg forsøke meg på litt lengre turer og trene godt t jobbinga starter igjen. Viktig det for en skrøpen kropp...
Skal ellers bruke dagen til å legge inn kort/lo'er på forumet og shoppe litt, genge opp rene gardiner og ellers dille som vanlig rundt med ting jg klarer. Ha en flott dag alle der ute!! OG STÅ PÅ, NÅR DET BUTTER SOM VERST, IKKE GI DEG.. HEV HODET OG KOM DEG OPP IGJEN, ALLTID LYS I TUNNELEN, det kan eg kvittere på!!

3 kommentarer:

  1. Ikke godt med prolaps, det vet alle som har hatt det.
    Ønsker deg god bedring, og håper du snart blir frisk igjen!!

    SvarSlett
  2. har noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  3. jeg har noe til deg i bloggen min:)

    SvarSlett